بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

بیمه شخص ثالث نقدی بهتر است یا اقساطی؟

بیمه شخص ثالث

بسیاری از افراد در هنگام خرید بیمه شخص ثالث به این فکر می افتند که آیا بیمه شخص ثالث که به صورت نقدی صادر شود بهتر است یا اقساطی؟

در جواب باید بگوییم بیمه شخص ثالث نقدی بهترین روش صدور بیمه نامه می باشد زیرا شما نقدا حق بیمه یک سال را پرداخت کرده و دیگر نگران اقساط بیمه نامه خود نمی باشید ولی در بیمه اقساطی باید هر ماه اقساط را پرداخت نمایید و همین امر سبب مشکلاتی مانند عدم پرداخت به موقع اقساط خواهد شد که بسیار دردسر ساز خواهد بود.

بیمه ثالث

در بیمه های اقساطی شخص ثالث زمانی که شما قسطی را فراموش کرده و پرداخت نکنید باعث مشکل برای شما خواهد شد در این صورت اگر خدایی نکرده به خسارت بخورید قاعده نسبی اعمال شده و به میزان اقساط پرداخت شده خسارت هم به همان میزان پرداخت خواهد شد این مشکل زمانی تبدیل به یک مشکل خیلی بزرگ خواهد شد که خسارت جانی باشد در این صورت به دلیل بالا بودن خسارت اگر قسطی هم به موقع پرداخت نشود باعث کاهش شدید خسارت پرداختی از سوی شرکت بیمه گر خواهد شد و در این صورت باید بخشی از خسارت را شما جبران کرده و به زیان دیده پرداخت کنید.

اما بیمه اقساطی به این شکل که گفتم هم خطرناک نیشت و در صورتی که شما اقساط خود را سر موقع پرداخت نمایید هیچ مشکلی از بابت خسارت دهی اتفاق نخواهد افتاد و مانند بیمه نقدی می باشد اما برای افرادی که مشغله کاری بالایی دارند خرید بیمه اقساطی پیشنهاد نمی شود زیرا با توجه به آمارها بیشتر افرادی که مشغله کاری بالایی دارند پرداخت اقساط بیمه نامه خود را فراموش می کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و صدور بیمه شخص ثالث همین الان با شماره 09129748266 تماس بگیرید.

دقت داشته باشید که خرید بیمه اقساطی شخص ثالث هیچ مشکلی برای شما ندارد و در صورتی که اقساط را سر موقع پرداخت کنید حتی می تواند حمایتی از سوی شرکت های بیمه گر از بیمه گذاران باشد که توانایی مالی خرید بیمه نقدی را ندارند.

4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد