بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

نمایندگی بیمه درمان انفرادی سراسر کشور

بیمه درمان تکمیلی

هموطنان عزیز در سراسر کشور جهت صدور بیمه درمان انفرادی برای خود و اعضای خانواده خود کافیست از طریق لینک زیر وارد صفحه سفارش بیمه درمان بشوند و همچنین از این صفحه می توانند انواع طرح های درمان را مشاهده کرده و از جزئیات طرح ها اطلاع پیدا نمایند.

جهت مشاهده طرح های بیمه درمان کلیک کنید

مدارک مورد نیاز جهت صدور بیمه درمان فقط کارت ملی می باشد و همچنین در صورتی که بیمه پایه نداشته باشید حق بیمه شما 15 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. بعد از ثبت سفارش بیمه درمان مورد نظر لینک پرداخت حق بیمه برای شما ارسال خواهد شد و بعد از پرداخت حق بیمه,بیمه نامه شما فعال خواهد شد جهت دریافت اطلاعات بیشتر همین الان با شماره 09129748266 در ارتباط باشید.

بیمه درمان تکمیلی

بیمه درمان انفرادی را از کدام شرکت خریداری کنم؟

شرکت بیمه دی با توانگری مالی یک بهترین شرکت فروشنده بیمه درمان در سراسر کشور می باشد شما می توانید این بیمه نامه ارزشمند را با حق بیمه کم تهیه نمایید تا در مواقع بیماری بتوانید از آن استفاده نمایید شرکت بیمه دی با ارائه پوشش هایی با سقف مناسب می تواند انتخابی خوب برای شما باشد.

آیا امکان خرید بیمه درمان به صورت ماهانه وجود دارد؟

بله در بیمه های درمان گروهی این امکان وجود دارد که شما حق بیمه را به صورت ماهانه پرداخت کنید اما در بیمه نامه های درمان انفرادی شما باید کل حق بیمه را در ابتدا هنگام صدور پرداخت نمایید زیرا بیمه درمان انفرادی نقدی می باشد و امکان خرید اقساطی آن وجود ندارد.

مراکز طرف قرارداد در بیمه های تکمیلی درمان چیست؟

به این معنی می باشد که شما جهت دریافت خدمات درمانی به مراکزی که شرکت بیمه گر اعلام می کند مراجعه می کنید در این صورت شما فقط هزینه فرانشیز را پرداخت خواهید کرد جهت اطلاع از مراکز طرف قرارداد بیمه دی با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

چه مدت طول می کشد تا بیمه درمان صادر شود؟

بعد از ثبت اطلاعات توسط شما بیمه نامه تان برای صدور ثبت می شود و امکان پرداخت آنی و فعال شدن بیمه نامه وجود دارد و در مواقعی امکان دارد یک روز کاری طول بکشد.

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد