بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

هزینه خرید بیمه شخص واحد دی چقدر است؟

بیمه شخص واحد

بیمه شخص واحد بیمه درمان انفرادی دی می باشد که به این اسم معروف است شما می توانید انواع طرح های بیمه درمان دی را مشاهده کرده و به صورت دلخواه هر کدام را برای خود یا اعضای خانواده خود انتخاب کنید.

جهت مشاهده طرح ها کافیست بر روی بنر زیر کلیک کنید

بیمه درمان

امکان سفارش این بیمه نامه حتی بدون داشتن بیمه پایه نیز فراهم می باشد و شما می توانید آن را برای هر تعداد نفر که بخواهید سفارش بدهید توجه داشته باشید که در صورت داشتن بیمه پایه 15 درصد تخفیف ویژه بیمه پایه برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

بیمه شخص واحد

افراد 0 تا 70 سال امکان خرید این بیمه نامه را دارند قیمت بیمه نامه بر اساس سن افراد تعیین می شود هرچه سن فرد بیشتر باشد هزینه بیمه درمان آن بیشتر خواهد شد.

این بیمه نامه دارای سه طرح می باشد که می توان طرح درمان انفرادی طرح پنج ستاره > تعهدات طرح 5 ستاره (افزایش دو برابری تعهدات) کاملترین طرح بیمه درمان انفرادی دی معرفی نمود.

در مقایسه بیمه درمان دی با سایر شرکت ها می توان به پایین تر بودن هزینه و همچنین بالا بودن تعهدات اشاره نمود.

جهت مشاهده جزئیات هر یک از پوشش ها می توانید بر روی بنر بالا کلیک کرده و به انتهای سایت مراجعه نمایید.

دوره انتظار در بیمه های درمان جزو قوانین این بیمه نامه می باشد که برخی از پوشش های بیمه درمان از جمله جراحی ها و زایمان و … دارای دوره انتظار می باشند.

در صورتی که در هر قسمت از خرید بیمه درمان سوالی دارید می توانید با شماره 09129748266 تماس بگیرید.

پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین می باشد و شما باید حق بیمه را از طریق شناسه واریز و لینک پرداخت که برای شما ارسال می شود پرداخت کنید با وارد کردن شناسه واریز در لینک پیامک شده اطلاعات بیمه نامه برای شما نمایش داده خواهد شد و بعد از تایید اطلاعات به صفحه بانک منتقل خواهید شد که می توانید آن را پرداخت کنید بعد از پرداخت بیمه نامه شما از ساعت 00:00 همان روزی که حق بیمه را پرداخت کرده اید فعال خواهد شد.

4.9/5 - (20 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد