بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

پرسش و پاسخ در مورد بیمه درمان تکمیلی انفرادی

بیمه درمان انفرادی

سوال کاربر

سلام ببخشید میخواستم بدونم تو لیست بیمه درمان تکمیلی زده مثلا هزینه دندان پزشکی یک میلیون یعنی در طول سال هرچندباری که برم تا سقف یک میلیون بیمه پرداخت میکنه؟

یا در طول کل سال فقط یه دونه یک میلون پرداخت میکنه؟ یعنی اگرفقط یکبار برم دندان پزشکی یک تومن بیمه پرداخت که دیگه تموم میشه تا سال بعد که تمدید کنم؟

پاسخ

با سلام و احترام در لیست اگر یک میلیون تومان درج شده باشد شما در طول سال یک میلیون تومان بابت دندان پزشکی می توانید هزینه کنید به عنوان مثال اگر یک بار به مرکز دندانپزشکی مراجعه کنید و مبلغ یک میلیون تومان را استفاده کنید دیگر تا زمان تمدید بیمه نامه نمی توانید از پوشش دندانپزشکی استفاده کنید زیرا مبلغ سقف آن را به اتمام رسانده اید. و در مثالی دیگر اگر هزینه شما در یک بار مراجعه 600 هزار تومان شود شما دفعه بعدی می توانید 400 هزار تومان باقی مانده را نیز استفاده نمایید.

بیمه تکمیلی

سوال کاربر

بنده بیمه پایه ندارم می توانم در بیمه درمان تکمیلی ثبت نام کنم و تحت پوشش آن قرار بگیرم؟

پاسخ

بله در بیمه دی حتی بدون نیاز به داشتن بیمه پایه می توانید اقدام به خریداری بیمه درمان تکمیلی بکنید اما توجه داشته باشید که در صورتی که بیمه پایه داشته باشید 15 درصد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت همچنین بیمه سلامت نیز به عنوان بیمه پایه می باشد و شما می توانید با ثبت نام در بیمه پایه از تخفیف 15 درصد بیمه درمان تکمیلی استفاده نمایید.

سوال کاربر

هزینه بیمه درمان تکمیلی به چه صورتی است؟

پاسخ

پرداخت حق بیمه به صورت نقدی و در ابتدای قرارداد می باشد و در حال حاضر قرارداد اقساطی برای بیمه درمان انفرادی فعال نمی باشد.

سوال کاربر

بنده دیروز بیمه درمان انفرادی خریداری کرده ام آیا می توانم برای جراحی در هفته آینده از آن استفاده کنم؟

پاسخ

خیر با توجه به داشتن دوره انتظار در بیمه های درمان شما باید تا زمان سپری شدن دوره انتظار منتظر بمانید در ضمن بیماری هایی که منشا آن به گذشته بر می گردد تحت پوشش بیمه درمان انفرادی نمی باشد.

4.8/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد