بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

بیمه شخص ثالث بنیاد شهید (انواع خودرو) + ثبت نام آنلاین

طرح مهر ایثار

جهت سفارش بیمه شخص ثالث اقساطی به صورت کسر از حقوق در 12 قسط کافیست با شماره های زیر در تماس باشید / بیمه دی با شما برای جبران

مهرایثار

با توجه به تفاهم نامه ی صورت گرفته از سوی بیمه دی با بنیاد شهید از این پس کلیه ایثارگران و جانبازان و خانواده معزز شهدا و آزاده گانی که از بنیاد شهید حقوق دریافت می نمایند می توانند بیمه شخص ثالث خودرو خود را به صورت اقساطی کسر از حقوق از بیمه دی صادر نمایند. این بیمه نامه به صورت اقساط 12 ماهه از حقوق کسر می شود و بدون پیش پرداخت و سود می باشد یعنی بابت اقساطی شدن هیچ سودی به آن اضافه نمی شود. این بیمه نامه را می توانید برای انواع خودروهای سبک و سنگین و موتور سیکلت صادر نمایید کافیست تصاویر مدارک مورد نیاز را برای واحد صدور از طریق یکی از پیام رسان های ایتا یا روبیکا یا واتساپ بفرستید.

شماره تماس 09129748266

این بیمه نامه را می توانید با تماس با شماره های بالا به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به بنیاد شهید تهیه نمایید کافیست با ما تماس بگیرید.

مدارک مورد نیازی که باید تصویر آنها را برایما بفرستید :

  1. کارت شناسایی وسیله نقلیه یا سند (برگه سبز) – پشت و رو
  2. کارت ملی (پشت و رو)
  3. گواهینامه (پشت و رو)
  4. کارت بنیاد شهید (پشت و رو)
  5. بیمه نامه قبلی در صورت موجود

از مدارک خود عکس انداخته و برای ما ارسال کنید – بعد از ارسال مدارک حق بیمه با پوشش های مالی مختلف برای شما ارسال خواهد شد که می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که فقط افرادی می توانند بیمه شخص ثالث اقساطی کسر از حقوق صادر نمایند که خود یا یکی از اعضای درجه 1 خانواده شان از بنیاد شهید حقوق دریافت کنند

بیمه دی

بعد از صدور بیمه نامه چگونه به دست من خواهد رسید؟

بعد از انجام مراحل صدور بیمه نامه توسط شما و واحد صدور فایل اصلی بیمه نامه به صورت مهر شده برای شما ارسال خواهد شد که شما می توانید با استفاده از پرینتر بیمه نامه را چاپ کنید.

آیا نیاز به ارسال بیمه نامه از طریق پست می باشد؟

خیر با توجه به حذف نسخه کاغذی بیمه نامه توسط بیمه مرکزی در سال های گذشته دیگر بیمه نامه به صورت کاغذی چاپ نمی شود و بعد از صدور بیمه نامه اطلاعات بیمه نامه برای شما پیامک خواهد شد و شما هر زمانی که بخواهید می توانید فایل اصلی بیمه نامه را دانلود و چاپ نمایید. البته ما فایل اصلی بیمه نامه را برای شما ارسال خواهیم کرد که پیشنهاد می کنیم آن را چاپ کنید و همچنین می توانید در گوشی خود ذخیره کنید. با توجه به پیشرفت تکتولوژی هیچ یک از ارگان ها مانند نیروی انتظامی از شما نسخه کاغذی بیمه نامه را نمی خواهند و با استفاده از سامانه ها می توانند از این که بیمه دارید یا خیر اطلاع کسب نمایند و فقط چاپ کاغذی بیمه نامه می تواند به این کمک کند که شما تاریخ انقضای اتمام بیمه نامه خود را فراموش نکنید.

من سال پیش از شرکت بیمه دیگری بیمه شخص ثالث خریدم آیا می توانم امسال از بیمه دی خریداری کنم ولی تخفیف ها نیز انتقال پیدا کند؟

بله – تخفیف ها به صورت آنلاین در سامانه سنهاب بیمه مرکزی ذخیره می شود و شما هر زمانی که بخواهید می توانید بیمه نامه خود را به شرکت دیگری تغییر دهید با حفظ تمام تخفیف های قبلی

من بیمه نامه قبلی را گم کرده ام آیا می توانم بیمه شخص ثالث مهر ایثار را سفارش دهم؟

بله – نیازی به بیمه نامه قبلی نیست ما خودمان از سابقه بیمه نامه شما استعلام خواهیم گرفت

اگر سوالی دیگری از واحد صدور دارید می توانید با شماره 09129748266 در تماس باشید / ساعت تماس 8 الی 21 در خدمت شما هستیم / ساعات 21 الی 24 مشاوره فقط از طریق پیام رسان های ایتا یا روبیکا یا واتساپ و به صورت پیامکی می باشد.

3.7/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام ممنون از توضیحات شما ؟
    من جانباز ۱۰ در صد هستم کارت هم دارم چون کارمند بودم و بازنشسته و حقوقی از بنیاد بهم نمیدن آیا شامل بنده هم میباشد
    *** شماره ملی بنده هست
    ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد