بیمه دی نمایندگی خلیلی کد 6559

صدور آنلاین انواع بیمه نامه در سراسر کشور

bimeh day.jpg

دانلود اپلیکیشن اندروید بیمه دی + بدون نیاز به نصب

بیمه دی

جهت دسترسی ساده و آسان به خدمات بیمه دی می توانید از این وبسایت وب اپلیکیشن بیمه دی را در گوشی خود نصب نمایید تا همیشه به این خدمات دسترسی پیدا کنید

بیمه دی

جهت نصب اپلیکیشن همراه بیمه دی کافیست بر روی لینک ورو به همراه بیمه دی کلیک کرده و بعد از ورود بر روی دکمه نصب که چند ثانیه بعد برای شما نمایش داده می شود کلیک کنید بعد از نصب آیکون برنامه بر روی صفحه اصلی گوشی شما قابل نمایش می باشد البته چون به صورت وب اپلیکیشن می باشد در منو گوشی موبایل شما نصب نمی شود و فقط در صفحه اصلی می توانید آن را مشاهده نمایید. حجم این اپلیکیشن بسیار کم و در حد چند کیلو بایت می باشد.

در صورتی که می خواهید با واحد خسارت بیمه دی در ارتباط باشید می توانید با شماره 1671 بدون پیش شماره از سراسر کشور تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید تا کارشناسان بیمه دی مشکل شما را حل نمایید همچنین از طریق سامانه همراه بیمه دی می توانید لیست مراکز طرف قرارداد بیمه دی در کل کشور را مشاهده کرده و جهت دریافت خدمات به آنها مراجعه نمایید.

لیست مراکز دریافت اسناد درمان نیز در این وبسایت موجود می باشد که می توانید جهت دریافت خسارت درمان به این مراکز مراجعه نمایید.

با تخفیف ویژه انواع بیمه نامه را از بیمه دی خریداری نمایید کافیست وارد همراه بیمه دی شده و از منوهای مربوطه بیمه نامه خود را به صورت آنلاین با تخفیف حداکثری خریداری نمایید.

بیمه های قابل صدور در سامانه همراه بیمه دی :

  • بیمه شخص ثالث و بدنه
  • بیمه های آتش سوزی
  • بیمه های درمان
  • بیمه های مسافرتی
  • بیمه های مسئولیت
  • و …

ایثارگران و جانبازان و خانواده معزز شهدا که از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند میتوانند بیمه شخص ثالث خودرو خود را به صورت کسر از حقوق در 12 قسط بدون سود صادر نمایند در ضمن این بیمه نامه بدون پیش پرداخت صادر می شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد صدور بیمه نامه های طرح مهر ایثار به شماره 09129748266 تماس بگیرید.

در ضمن نیازی به ارائه نامه کسر از حقوق از بنیاد شهید نمی باشد و استعلام به صورت آنلاین انجام خواهد شد و همچنین بابت قسطی بودن هیچ سودی روی بیمه نامه نخواهد آمد. شما عزیزان می توانید این بیمه نامه را برای افراد درجه 1 خانواده مانند همسر و فرزندان و خود حقوق بگیر انجام دهید.

هر فرد حقوق بگیر حداکثر 2 بیمه نامه شخص ثالث می تواند از حقوق خود صادر نمایید.

برچسب ها :

بیمه دی,واحد صدور آنلاین بیمه دی,اپلیکیشن همراه بیمه دی,دانلود برنامه بیمه دی برای اندروید,بیمه دی نصب در گوشی آیفون و آی او اس,نرم افزار موبایل بیمه دی

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت خرید تا ساعت 21 بیمه نامه شما همان روز صادر می گردد